Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 6 Nro 2 (2017): Special Issue on Professionalism in Early Childhood Education and Care
Vol 6 Nro 2 (2017): Special Issue on Professionalism in Early Childhood Education and Care
Julkaistu:
2017-12-30
Editorial
Professionalism as Relational Practice:
Guest Editorial
Päivi Kupila, Zsuzsa Millei
163–165
PDF (English)
Vertaisarvioidut artikkelit
Ammatin induktiovaiheessa olevien lastentarhanopettajan tehtävissä toimivien arvioita työnkuvastaan, osaamisestaan ja työn kuormittavuudesta
Eeva-Leena Onnismaa, Leena Tahkokallio, Jyrki Reunamo, Lasse Lipponen
188–206
PDF
Varhaiserityisopettajien ajatuksia työhön kohdistuneista muutoksista
Elina Viljamaa, Marjatta Takala
207–229
PDF
Relational expertise in preschool–school transition
Laura Rantavuori, Päivi Kupila , Kirsti Karila
230–248
PDF (English)
Kosketus päiväkodin kasvattajien kertomuksissa
Virve Keränen, Jaana Juutinen, Eila Estola
249–269
PDF
Kirjoituksia
Just How Important is Ethics within Early Childhood Research and Professionalism
Carla Solvason
166–176
PDF (English)
Reflections on Professionalism: Driving Forces that Refine and Shape Professional Practice
Michael Reed, Rosie Walker
177-187
PDF (English)
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus