Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 9 Nro 1 (2020): Special Issue on Digital Technologies in Early Childhood
Vol 9 Nro 1 (2020): Special Issue on Digital Technologies in Early Childhood
Julkaistu:
2020-02-15
Editorial
Digital Technologies and Early Childhood:
Guest Editorial
Pekka Mertala, Merja Koivula
1-5
PDF (English)
Vertaisarvioidut artikkelit
Laaja-alaisen tieto- ja viestintäteknologiaosaamisen tukeminen varhaiskasvatuksessa ja esiopetuksessa
Pekka Mertala
6–31
PDF
Esiopetusikäisten lasten kielelliset strategiat digitaalisessa lukutaitopelissä
Pirjo Kulju, Marita Mäkinen
32-51
PDF
Collaborating, Animating, Improvising: Young Children in Mixed-gender Dyads Participating in Digital Pretend Play with a Story-making App
Sandra M. Lawrence
52-75
PDF (English)
Supporting Young Learners Through a Multimodal Digital Storytelling Activity
Nazila Eisazadeh, Shakina Rajendram
76-98
PDF (English)
Digital Stories with Children: Examining Digital Storytelling as a Pedagogical Process in ECEC
Olli Merjovaara, Tuula Nousiainen, Leena Turja, Susanna Isotalo
99-123
PDF (English)
Multimodal Lifeworlds: Pedagogies for Play Inquiries and Explorations
Lorna Arnott, Nicola J. Yelland
124-146
PDF (English)
Digitaalinen portfolio varhaiskasvatuksen pedagogisen toiminnan arvioinnissa
Najat Ouakrim-Soivio, Kristiina Kumpulainen
147–170
PDF
Swedish preschool teachers’ experiences from pedagogical use of digital play
Leif Marklund
171-193
PDF (English)
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
Ole hyvä ja lue palvelun
tietosuojaseloste
Hyväksyn