Koulutiedon eheyttäminen
Mahdollisuuksia ja haasteita opetukselle sekä opetussuunnitelman tekemiselle
Avainsanat:
eheyttäminen, opetussuunnitelmatutkimus, voimallinen tietämys, pedagoginen sisältötietämys, yleinen ainedidaktiikkaAbstrakti
Mikko A. Niemelän kasvatustieteen väitöskirja Knowledge-Based Curriculum Integration : Potentials and Challenges for Teaching and Curriculum Design tarkastettiin Helsingin yliopistossa 1.9.2022. Vastaväittäjänä toimi professori Jukka Husu (Turun yliopisto) ja kustoksena professori Kirsi Tirri (Helsingin yliopisto). Englanninkielinen väitöskirja on saatavilla sähköisesti: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-51-8252-4
Viittaaminen
Niemelä, M. (2022). Koulutiedon eheyttäminen: Mahdollisuuksia ja haasteita opetukselle sekä opetussuunnitelman tekemiselle. Ainedidaktiikka, 6(2), 98–105. https://doi.org/10.23988/ad.121866
Copyright (c) 2022 Ainedidaktiikka
Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-EiMuutoksia 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.