Koulutiedon eheyttäminen

Mahdollisuuksia ja haasteita opetukselle sekä opetussuunnitelman tekemiselle

Kirjoittajat

  • Mikko Niemelä Helsingin yliopisto

Avainsanat:

eheyttäminen, opetussuunnitelmatutkimus, voimallinen tietämys, pedagoginen sisältötietämys, yleinen ainedidaktiikka

Abstrakti

Mikko A. Niemelän kasvatustieteen väitöskirja Knowledge-Based Curriculum Integration : Potentials and Challenges for Teaching and Curriculum Design tarkastettiin Helsingin yliopistossa 1.9.2022. Vastaväittäjänä toimi professori Jukka Husu (Turun yliopisto) ja kustoksena professori Kirsi Tirri (Helsingin yliopisto). Englanninkielinen väitöskirja on saatavilla sähköisesti: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-51-8252-4

Osasto
Lectio

Julkaistu

2022-12-30

Viittaaminen

Niemelä, M. (2022). Koulutiedon eheyttäminen: Mahdollisuuksia ja haasteita opetukselle sekä opetussuunnitelman tekemiselle. Ainedidaktiikka, 6(2), 98–105. https://doi.org/10.23988/ad.121866