Eurooppalainen korkeakoulujen laadunvarmistus, laadunhallinta ja laadun kehittäminen – kenen laatu- määrittely?
Abstrakti
Artikkelissa käsitellään korkeakoulujen laadun ja laadunvarmistuksen määrittämisen problematiikkaa ns. Bolognaprosessin osana, jossa toisaalta korkeakoulujen autonomia ja toisaalta ylikansallinen kehitys tuottavat hämmennystä sekä itse laatukäsitteeseen ja laadunvarmistukseen että myös laadun määrittäjille.
Osasto
Tiedeartikkelit
Julkaistu
2022-03-01
Viittaaminen
Saari, S. (2022). Eurooppalainen korkeakoulujen laadunvarmistus, laadunhallinta ja laadun kehittäminen – kenen laatu- määrittely?. Ammattikasvatuksen aikakauskirja, 8(1), 14–27. Noudettu osoitteesta https://journal.fi/akakk/article/view/114872