Development of Online Research Skills among Lower Secondary School Students
The roles of formal instruction and personal factors
Keywords:
informaatiolukutaito [http://www.yso.fi/onto/yso/p15108], interventiotutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p32625], monilukutaito [http://www.yso.fi/onto/yso/p28850], opetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p2630], oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945], yläkoululaiset [http://www.yso.fi/onto/yso/p38262]Abstract
Filosofian maisteri Tuulikki Alamettälän informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median alaan kuuluva väitöskirja Development of Online Research Skills among Lower Secondary School Students: The roles of formal instruction and personal factors tarkastettiin julkisesti Tampereen yliopiston informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunnassa perjantaina 21.1.2022. Vastaväittäjänä toimi professori Gunilla Widén (Åbo Akademi) ja kustoksena professori emeritus Eero Sormunen (Tampereen yliopisto). Väitöskirja on luettavissa osoitteessa https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-03-2248-9.
How to Cite
Copyright (c) 2022 Tuulikki Alamettälä
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.