Development of Online Research Skills among Lower Secondary School Students

The roles of formal instruction and personal factors

Författare

Nyckelord:

informaatiolukutaito [http://www.yso.fi/onto/yso/p15108], interventiotutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p32625], monilukutaito [http://www.yso.fi/onto/yso/p28850], opetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p2630], oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945], yläkoululaiset [http://www.yso.fi/onto/yso/p38262]

Abstract

Filosofian maisteri Tuulikki Alamettälän informaatiotutkimuksen ja interaktiivisen median alaan kuuluva väitöskirja Development of Online Research Skills among Lower Secondary School Students: The roles of formal instruction and personal factors tarkastettiin julkisesti Tampereen yliopiston informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunnassa perjantaina 21.1.2022. Vastaväittäjänä toimi professori Gunilla Widén (Åbo Akademi) ja kustoksena professori emeritus Eero Sormunen (Tampereen yliopisto). Väitöskirja on luettavissa osoitteessa https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-03-2248-9.

Sektion
Lectio praecursoria

Publicerad

2022-03-25

Referera så här

Alamettälä, T. (2022). Development of Online Research Skills among Lower Secondary School Students: The roles of formal instruction and personal factors. Informaatiotutkimus, 41(1), 31–37. https://doi.org/10.23978/inf.114690