Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Current
Archives
Submissions
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 13 No. 2 (2024)
Vol. 13 No. 2 (2024)
Published:
2024-03-11
Peer-reviewed articles
LukiMat ja Mavalka: Matemaattisten taitojen tuen tarpeen tunnistaminen esiopetuksessa
Anna-Mari Jäntti, Riikka Mononen
1-29
Varhaiskasvatuksen aloitus vuorohoidossa: Pienen lapsen suru ja sen kohtaaminen vaihtelevassa sosiaalisessa ympäristössä
Eija Salonen, Annukka Pursi, Lasse Lipponen
30-54
PDF (Suomi)
Early childhood education and care teachers’ narratives of their professional identity
Essi Hanhikoski, Eija Sevón
55-77
PDF
“Creating security and a good relationship with the student” – Exploring ECEC teachers’ relational professionalism during mentor training
Anna Buss, Linda Eriksson, Ann-Christin Furu
78-98
PDF
Varhaiskasvatuksen erityisopettajien kuvaukset vaativan monialaisen tuen toimijaverkostosta lapsen tukea koskevassa yhteistyössä
Kaisa Tervonen, Noora Heiskanen, Aino Äikäs
99-132
PDF (Suomi)
Lasten varhaiskasvatussuunnitelmakeskustelut ihmissuhteiden kutoumina
Paula Loukkola, Anna-Maija Puroila, Minna Uitto
133-166
The challenges of mathematizing in Swedish early childhood education
Camilla Björklund, Hanna Palmér
167–186
PDF
Varhaiskasvatuksen johtajien työhyvinvointia tukevat ja haastavat tekijät pandemia-aikana
Salla Rinta-Paavola, Raisa Ahtiainen, Lauri Heikonen, Elina Fonsén
187-214
PDF (Suomi)
Language
English
Suomi
Make a Submission
Make a Submission