Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 13 Nro 2 (2024)
Vol 13 Nro 2 (2024)
Julkaistu:
2024-03-11
Vertaisarvioidut artikkelit
LukiMat ja Mavalka: Matemaattisten taitojen tuen tarpeen tunnistaminen esiopetuksessa
Anna-Mari Jäntti, Riikka Mononen
1-29
Varhaiskasvatuksen aloitus vuorohoidossa: Pienen lapsen suru ja sen kohtaaminen vaihtelevassa sosiaalisessa ympäristössä
Eija Salonen, Annukka Pursi, Lasse Lipponen
30-54
PDF
Early childhood education and care teachers’ narratives of their professional identity
Essi Hanhikoski, Eija Sevón
55-77
PDF (English)
“Creating security and a good relationship with the student” – Exploring ECEC teachers’ relational professionalism during mentor training
Anna Buss, Linda Eriksson, Ann-Christin Furu
78-98
PDF (English)
Varhaiskasvatuksen erityisopettajien kuvaukset vaativan monialaisen tuen toimijaverkostosta lapsen tukea koskevassa yhteistyössä
Kaisa Tervonen, Noora Heiskanen, Aino Äikäs
99-132
PDF
Lasten varhaiskasvatussuunnitelmakeskustelut ihmissuhteiden kutoumina
Paula Loukkola, Anna-Maija Puroila, Minna Uitto
133-166
The challenges of mathematizing in Swedish early childhood education
Camilla Björklund, Hanna Palmér
167–186
PDF (English)
Varhaiskasvatuksen johtajien työhyvinvointia tukevat ja haastavat tekijät pandemia-aikana
Salla Rinta-Paavola, Raisa Ahtiainen, Lauri Heikonen, Elina Fonsén
187-214
PDF
Kaksivuotisen esiopetuksen kokeilun opettajien käsityksiä viisivuotiaiden lasten esiopetuksen ja varhaiskasvatuksen eroista
Heli Muhonen, Lotta Saranko, Mimmu Sulkanen, Maarit Alasuutari, Marja-Kristiina Lerkkanen
215-246
PDF
The effects of ProVaka and Papilio interventions on children’s behavior and educator feedback: A cluster-randomized controlled trial in early childhood education and care
Noora Heiskanen, Anne Karhu, Merja Koivula, Päivi Moisio, Hannu Savolainen, Ville Vauhkonen, Vesa Närhi
247-272
PDF (English)
Examining family-preschool partnership: A literature review of the existing measures and their psychometric properties
Theodora Margaritopoulou, Maria Tsitiridou-Evangelou, Athanasios Gregoriadis, Vasilis Grammatikopoulos
286-308
PDF (English)
Kirjoituksia
Lämmön merkitys varhaiskasvatuksessa: Kysymyksiä ja ehdotuksia opettajankoulutukselle
Jukka Jännetyinen, Sara Sintonen, Riitta Korhonen
273-285
PDF
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus