Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Current
Archives
Submissions
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 7 No. 1 (2018)
Vol. 7 No. 1 (2018)
Published:
2018-09-12
Editorial
Editorial, issue 7(1)
Johanna Heikka , Leena Turja, Niina Rutanen
1-2
PDF
Peer-reviewed articles
Konsultoivan varhaiserityisopettajan perhelähtöiset toimintatavat
Anja Rantala, Sanna Uotinen, Eija Räikkönen
3–24
PDF (Suomi)
Reflecting on Inclusion in Early Childhood Education: Pedagogical Practice, School Space and Peer Interaction
Juliane Madureira Ferrera, Marita Mäkinen, Katia de Souza Amorim
25–52
PDF
Lastentarhanopettaja lasten autonomian tukijana varhaiskasvatuksessa
Erja Rautamies, Merja Koivula, Katja Vähäsantanen
53–75
PDF (Suomi)
Factors affecting early childhood educators’ views and practices of parental involvement
Sevcan Hakyemez-Paul, Päivi Pihlaja, Heikki Silvennoinen
76–99
PDF
Preschool children are more physically active and less sedentary on weekdays compared with weekends
Anna-Liisa Kyhälä, Jyrki Reunamo, Heikki Ruismäki
100–126
PDF
Children remembering and reshaping stories in retelling
Agneta Pihl, Louise Peterson, Niklas Pramling
127–146
PDF
Esiopetusvuoden palvelukokonaisuudet lasten hyvinvoinnin ja yhdenvertaisuuden näkökulmista
Anni Kauppinen, Maarit Alasuutari
147-169
PDF (Suomi)
Non-peer reviewed writings
Kahden maailman kohtauspisteessä? Varhaiskasvatuksen teknologiaintegraation kolmatta tilaa kartoittamassa
Pekka Mertala
170-176
PDF (Suomi)
Language
English
Suomi
Make a Submission
Make a Submission