Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 7 Nro 1 (2018)
Vol 7 Nro 1 (2018)
Julkaistu:
2018-09-12
Editorial
Editorial, issue 7(1)
Johanna Heikka , Leena Turja, Niina Rutanen
1-2
PDF (English)
Vertaisarvioidut artikkelit
Konsultoivan varhaiserityisopettajan perhelähtöiset toimintatavat
Anja Rantala, Sanna Uotinen, Eija Räikkönen
3–24
PDF
Reflecting on Inclusion in Early Childhood Education: Pedagogical Practice, School Space and Peer Interaction
Juliane Madureira Ferrera, Marita Mäkinen, Katia de Souza Amorim
25–52
PDF (English)
Lastentarhanopettaja lasten autonomian tukijana varhaiskasvatuksessa
Erja Rautamies, Merja Koivula, Katja Vähäsantanen
53–75
PDF
Factors affecting early childhood educators’ views and practices of parental involvement
Sevcan Hakyemez-Paul, Päivi Pihlaja, Heikki Silvennoinen
76–99
PDF (English)
Preschool children are more physically active and less sedentary on weekdays compared with weekends
Anna-Liisa Kyhälä, Jyrki Reunamo, Heikki Ruismäki
100–126
PDF (English)
Children remembering and reshaping stories in retelling
Agneta Pihl, Louise Peterson, Niklas Pramling
127–146
PDF (English)
Esiopetusvuoden palvelukokonaisuudet lasten hyvinvoinnin ja yhdenvertaisuuden näkökulmista
Anni Kauppinen, Maarit Alasuutari
147-169
PDF
Kirjoituksia
Kahden maailman kohtauspisteessä? Varhaiskasvatuksen teknologiaintegraation kolmatta tilaa kartoittamassa
Pekka Mertala
170-176
PDF
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus