Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 14 Nro 1 (2025)
Vol 14 Nro 1 (2025)
Julkaistu:
2025-03-06
Vertaisarvioidut artikkelit
Teachers’ occupational well-being in relation to teacher–student interactions in primary school
Sze Wah Chan, Sanni Pöysä, Marja-Kristiina Lerkkanen, Eija Pakarinen
1-27
PDF (English)
Exploring Children's Emotional Responses to Pollution: Implications for Environmental Education
Moleboheng Mokhele-Ramulumo, Oyinade Adebisi Adekola, Thembi Phala
28-46
PDF (English)
Early childhood teachers’ perspectives on supporting children with special needs in Norwegian early childhood education and care
Josefin Jacobson, Henri Pesonen, Magnar Ødegård
47-72
PDF
Teaching strategies to enhance executive functions in early childhood education: A systematic review
Parian Madanipour, Susanne Garvis, Caroline Cohrssen
73-104
PDF (English)
Kirjoituksia
“Kehittäjäopettajana toimin siltana yliopiston ja päiväkotien välillä.” Kehittäjäopettajatoiminta varhaiskasvatuksen opettajankoulutuksen työssäoppimista tukemassa
Satu Karjalainen, Jaakko Moilanen, Kaisa Pesonen, Laura Yli-Hukka, Outi Ylitapio-Mäntylä
PDF
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
Ole hyvä ja lue palvelun
tietosuojaseloste
Hyväksyn