Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 11 Nro 2 (2022)
Vol 11 Nro 2 (2022)
Julkaistu:
2022-03-01
Vertaisarvioidut artikkelit
Etäpedagogiikan jäsennyksiä suomalaisessa varhaiskasvatuksessa COVID-19 pandemian alkaessa
Jonna Kangas, Hanna Niinistö
1-24
PDF
Varhaisvuosien opettajat käsityö- ja teknologiakasvatuksen osaamistaan arvioimassa ja kehittämässä
Kirsti Karila, Sini Leikkola
25-47
PDF
Käsityksiä yhteistoimijuudesta varhaiskasvatuksen toimintaympäristössä
Hennariikka Heinijoki, Tiina Lautamo, Pirjo Vuoskoski
48-71
PDF
Lapsen osallisuuden tilan muotoutuminen lapsen ja opettajan välisissä kohtaamisissa
Enni-Mari Ylikörkkö
72-98
PDF
Maternal depression moderated by family resources when children have developmental disabilities
Timothy B. Smith, Terisa P. Gabrielsen
99-120
PDF (English)
The effects of PedaSens intervention on early childhood professionals’ emotional availability
Sivi M. Harkoma, Nina K. Sajaniemi, Mari Saha, Eira Suhonen
121-150
PDF (English)
Shadowing teachers as pedagogical leaders in early childhood education settings in Finland
Johanna Heikka, Sanni Kahila, Katja Suhonen
151-173
PDF (English)
Suhteissa muovautuvat johtajuudet yksityisen varhaiskasvatuksen johtajien moniäänisissä kertomuksissa
Marjo Mäntyjärvi, Elina Viljamaa, Anna-Maija Puroila
174-196
PDF
Varhaiskasvatuksen henkilöstön sosiaalisen tuen, stressin ja koulutustaustan yhteydet 3–6-vuotiaiden lasten itsesäätelyn haasteisiin
Jemina Sohlstén-Nederström, Elviira Lehto, Nina Sajaniemi, Reetta Lehto
197-222
PDF
Children excluding other children from play through passive resistance
Siv Lundström, Patricia Donner, Mia Heikkilä
223-242
PDF (English)
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus