Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 11 Nro 3 (2022)
Vol 11 Nro 3 (2022)
Julkaistu:
2022-11-28
Vertaisarvioidut artikkelit
Mission impossible? Finnish itinerant early childhood special education teachers’ views of their work and working conditions
Eva Staffans, Kristina Ström
1-21
PDF (English)
Tunteet ruumiillisesti rakentuvina lasten välisissä suhteissa päiväkodissa
Elmiina Tahkola, Susanna Kinnunen, Jaana Juutinen, Minna Uitto
22-40
PDF
The role of pre-reading skills in the development of task orientation and interest in reading and play from preschool to kindergarten
Satu Laitinen, Janne Lepola, Anu Kajamies
51-81
PDF (English)
Metaphors of early childhood education student teachers at the beginning of the university studies
Anneli Niikko
82-112
PDF (English)
"Tee työtäs laulellen" Laulamisen situationaalisuus varhaiskasvatuksen ammattilaisen työssä
Sari Lehmusketo, Lenita Hietanen
113-140
PDF
Kirjoituksia
Kielirajat ylittävää kielipolitiikkaa ja toimintaa kieliparipäiväkodissa
Pauliina Sopanen
41-50
PDF
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus