Cicero Learning – oppimisen monitieteinen tutkimusverkosto
Nyckelord:
Jari Multisilta, Cicero Learning, tutkimusverkosto, oppiminen, oppimisen tutkimus, Tekes, rajaton luokkahuone, jakamisen kulttuuri, mobiilioppinen, pelitAbstract
Oppimisen tutkimus on noussut entistä keskeisemmäksi tietoyhteiskunnassa. Oppiminen on yhteiskunnassamme koko elämän jatkuva prosessi, johon vaikuttavat yhteiskunnan kehittyminen, työelämän ja työurien muuttuminen, tiedon lisääntyminen ja globalisoituminen. Vaikka Suomi tällä hetkellä menestyykin hyvin PISA-tutkimuksessa, on koulunkin muututtava vastaamaan yhteiskunnan uusiin haasteisiin. Samaan aikaan teknologian kehittyminen muuttaa yhteiskuntaa luomalla uusia tapoja viestiä, viihtyä ja tehdä työtä.Referera så här
Multisilta, J. (2012). Cicero Learning – oppimisen monitieteinen tutkimusverkosto. Tieteessä tapahtuu, 30(3). Hämtad från https://journal.fi/tt/article/view/6085