Freire-väitös on kulttuuriteko

  • Heikki Kemppainen
Avainsanat: Hannula, Aino: Tiedostaminen ja muutos Paulo Freiren ajattelussa. Systemaattinen analyysi sorrettujen pedagogiikasta, Freire, Paulo, kirja-arvostelut [http://www.yso.fi/onto/yso/p3537], Freire-pedagogiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p7961], kasvatusfilosofia [http://www.yso.fi/onto/yso/p2746], väitöskirjat [http://www.yso.fi/onto/yso/p11614]

Abstrakti

Aino Hannula (2000) Tiedostaminen ja muutos Paulo Freiren ajattelussa. Systemaattinen analyysi sorrettujen pedagogiikasta. Väitöskirja. Helsinki : Helsingin yliopisto. 193 s. ISBN 951-45-9419-3

Viittaaminen
Kemppainen, H. (2000). Freire-väitös on kulttuuriteko. Aikuiskasvatus, 20(3), 246–248. https://doi.org/10.33336/aik.93300