Pajatoiminta ohjauksen ja oppimisen tehokeinona

  • Jukka Vehviläinen
Avainsanat: työpajat, pajat, oppimiskokemukset [http://www.yso.fi/onto/yso/p16215], ohjaus, nuoret, ammatinvalinta, oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945]

Abstrakti

Työpajat ovat kuuluneet suomalaisen työvoima- ja koulutuspolitiikan järeimpiin keinoihin 1990-luvun puolivälistä lähtien. Niistä saadut kokemukset ovat yllättävän hyviä. Pajoihin on tultu negatiivisten koulukokemusten siivilöiminä. Siksi työpajoissa pyritään ja onnistutaankin tuottamaan myönteisiä oppimiskokemuksia sekä muuttamaan asenteita koulutusta kohtaan yleensäkin.
Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
helmi 15, 2007
Viittaaminen
Vehviläinen, J. (2007). Pajatoiminta ohjauksen ja oppimisen tehokeinona. Aikuiskasvatus, 27(1), 62–65. https://doi.org/10.33336/aik.93740