Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
FMSERA Journal
Forthcoming articles
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 1 (2021): FMSERA Journal 2021
Vol. 4 No. 1 (2021): FMSERA Journal 2021
Published:
2021-02-02
Esipuhe
Esipuhe
Tommi Kokkonen; Maija Nousiainen, Antti Laherto, Päivi Portaankorva-Koivisto
i-ii
PDF (Suomi)
Vertaisarvioidut artikkelit
Alkuopetusikäisen valmius reflektoida matemaattisessa ongelmanratkaisutilanteessa
Lasse Eronen, Susanna Toikka
1-15
PDF (Suomi)
Eri tiedonalapainotteiset tehtävätyypit luokanopettajaopiskelijoiden omaehtoisessa matematiikan opiskelussa
Henri Heiskanen, Lasse Eronen, Pasi Eskelinen, Pertti Väisänen
16-30
PDF (Suomi)
Yliopistomatematiikan opiskelun aloittamisen tukeminen
Anniina Myötyri, Riikka Kangaslampi
31-43
PDF (Suomi)
Luokanopettajien kokemuksia matemaattisen lahjakkuuden huomioimisesta opetuksessa
Juho Tiainen, Mervi Asikainen, Antti Viholainen
44-60
PDF (Suomi)
Murtoluku vai suhde?
Jorma Joutsenlahti, Päivi Perkkilä
61-74
PDF (Suomi)
Including Educational science practices in teaching education
Digital applications for lesson observations
Miikka Turkkila, Elisa Vilhunen, Johanna Jauhiainen, Kalle Juuti
90-102
PDF
Matematiikan opiskelumotiivien yhteys itse valittujen tehtävien tiedonalapainotukseen
Lasse Eronen, Antti Viholainen, Matias Kolström
75-89
PDF (Suomi)
Language
English
Suomi
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue