Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
FMSERA Journal
Tulevat artikkelit
Uusin numero
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 4 Nro 1 (2021): FMSERA Journal 2021
Vol 4 Nro 1 (2021): FMSERA Journal 2021
Julkaistu:
2021-02-02
Esipuhe
Esipuhe
Tommi Kokkonen; Maija Nousiainen, Antti Laherto, Päivi Portaankorva-Koivisto
i-ii
PDF
Artikkelit
Alkuopetusikäisen valmius reflektoida matemaattisessa ongelmanratkaisutilanteessa
Lasse Eronen, Susanna Toikka
1-15
PDF
Eri tiedonalapainotteiset tehtävätyypit luokanopettajaopiskelijoiden omaehtoisessa matematiikan opiskelussa
Henri Heiskanen, Lasse Eronen, Pasi Eskelinen, Pertti Väisänen
16-30
PDF
Yliopistomatematiikan opiskelun aloittamisen tukeminen
Anniina Myötyri, Riikka Kangaslampi
31-43
PDF
Luokanopettajien kokemuksia matemaattisen lahjakkuuden huomioimisesta opetuksessa
Juho Tiainen, Mervi Asikainen, Antti Viholainen
44-60
PDF
Murtoluku vai suhde?
Jorma Joutsenlahti, Päivi Perkkilä
61-74
PDF
Kasvatustieteen tietokäytänteen sisällyttäminen opettajankoulutukseen
digitaalinen sovellus luokkahuoneobservointiin
Miikka Turkkila, Elisa Vilhunen, Johanna Jauhiainen, Kalle Juuti
90-102
PDF (English)
Matematiikan opiskelumotiivien yhteys itse valittujen tehtävien tiedonalapainotukseen
Lasse Eronen, Antti Viholainen, Matias Kolström
75-89
PDF
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
Uusin numero