Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 10 Nro 3 (2021)
Vol 10 Nro 3 (2021)
Julkaistu:
2021-12-21
Vertaisarvioidut artikkelit
Diversity discourses in the Finnish National Core Curriculum for Early Childhood Education and Care
Heini Paavola, Jaana Pesonen
1-20
PDF (English)
What makes John move? Outdoor play physical environmental factors changing a child’s activity from sedentary to physically active: longitudinal mixed-method case study
Susanna Iivonen, Donna Niemistö, Arja Sääkslahti, Titta Kettukangas
21-53
PDF (English)
“Haasteet on monesti ratkaistavissa hyvällä asenteella ja yhteistyöllä” Kulttuurisensitiivisyys esiopetusryhmän kasvattajien puheessa omasta työstään
Riikka Sirkko, Taina Kyrönlampi
64–92
PDF
Tilaa toisen kohtaamiselle vai tilaa toiseuttaa? Katsomuskasvatuksen merkityskerrokset varhaiskasvatussuunnitelmissa
Katja Castillo, Outi Ylitapio-Mäntylä, Juha Mikkonen, Markku Kuorilehto
93–120
PDF
Eksperttiopettajan kielikasvatuksen käyttöteoria monikielisten lasten varhaiskasvatuksessa
Anu Palojärvi, Karita Mård-Miettinen, Merja Koivula, Niina Rutanen
121–146
PDF
”Lapsista näkee, että me tehdään tämä hyvin”: Sosioemotionaalisen hyvinvoinnin toimintakulttuuri päiväkodissa
Suvi-Jonna Martikainen, Tuija Oikarinen
147–181
PDF
Relationaalisen asiantuntijuuden rakentuminen varhaiskasvatuksen opettajankoulutuksen ohjatun harjoittelun diskursseissa
Tuulikki Ukkonen-Mikkola, Terhi Ek, Reetta Piiroinen, Elina Lehtinen, Anniina Berg, Emilia Sviili, Tarja Liinamaa
182–207
PDF
Pedagogiikkaa poikkeusaikana – päiväkotien varhaiskasvatushenkilöstön kokemuksia pedagogiikan toteuttamisesta COVID-19-pandemian aikana
Tiina Kuutti, Sanni Kahila, Nina Sajaniemi
217–239
PDF
Varhaiskasvatuksen opettajien käsityksiä mediakasvatuksesta
Saara Salomaa, Pekka Mertala, Kirsti Karila
240-268
PDF
Johtajien arvioinnit varhaiskasvatuksen laadun prosessitekijöistä ja niiden yhteys lasten toimintaan sitoutuneisuuteen
Vivianne Ruohola, Elina Fonsén, Leena Lahtinen, Petra Salomaa, Jyrki Reunamo
282–316
PDF
Kirjoituksia
Laadukas varhaiskasvatus on myös feministinen kysymys
Siri Törölä
54–63
PDF
Iloa tekemässä – Lasten suhteissa performoitu ilo varhaiskasvatuksen arjessa
Satu Karjalainen
208–216
PDF
Opettajan ei tarvitse olla humoristi – pierusta ja sen vierestä
Juli-Anna Aerila, Tuula Stenius, Timo Laes, Tuula Laes
269–281
PDF
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
Ole hyvä ja lue palvelun
tietosuojaseloste
Hyväksyn