Moderni yritysten välinen suhdemyynti korostaa vuorovaikutusosaamisen merkitystä
Avainsanat:
Yritysten välinen suhdemyynti, myynnin vuorovaikutusosaaminen, sosiaalinen läsnäolo, sosiaalisen läpäisyn teoriaAbstrakti
FT Jonna Koposen palvelujohtamisen alaan kuuluva väitöskirja Sales communication competence in modern B2B relationship selling (suom. Myynnin vuorovaikutusosaaminen modernissa yritysten välisessä suhdemyynnissä) tarkastettiin yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnassa Kuopion kampuksella, Mediastudia-rakennuksen MS300-salissa 3.12.2021 klo 12. Vastaväittäjänä toimi professori Pauliina Ulkuniemi Oulun yliopistosta ja kustoksena professori Anu Puusa Itä-Suomen yliopistosta.
Julkaistu
Copyright (c) 2022 Jonna Koponen
Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-JaaSamoin 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.