Tutkimustiedon saatavuus on jatkuvan koulutuksen peruspilari

  • Arja Puurula
Avainsanat: aikuiskasvatus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10754], kasvatustieteellinen tutkimus, tutkimuksen hyödyntäminen, kasvatustiede [http://www.yso.fi/onto/yso/p4537], tutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p183], tieteellinen julkaisutoiminta [http://www.yso.fi/onto/yso/p10480], tutkimustieto [http://www.yso.fi/onto/yso/p27006], tieteellinen tieto [http://www.yso.fi/onto/yso/p7837]

Abstrakti

Tutkimusraporttien ja aikuiskasvatusta käsittelevien teosten läpikäyminen oli työryhmän yksittäisille jäsenille erinomaisen antoisa tehtävä. Lähes puolen vuoden työrupeaman jälkeen moni meistä olisi ollut valmis jatkamaan arviointia säännöllisesti myöhemminkin! Tutkimustiedon entistä laajempi leviäminen on eräs tärkeimmistä suomalaisen aikuiskasvatuksen laatutason varmistajista.

Osasto
Keskustelua
Julkaistu
huhti 1, 1995
Viittaaminen
Puurula, A. (1995). Tutkimustiedon saatavuus on jatkuvan koulutuksen peruspilari. Aikuiskasvatus, 15(4), 251–254. https://doi.org/10.33336/aik.92347