Koulutuksen laatu organisaatiokulttuurisesta näkökulmasta

Avainsanat: koulutuksen laatu, oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945], organisaatiot [http://www.yso.fi/onto/yso/p272], organisaatiokulttuuri [http://www.yso.fi/onto/yso/p15382], laatu [http://www.yso.fi/onto/yso/p5029], koulut [http://www.yso.fi/onto/yso/p386], ryhmäopetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p28251]

Abstrakti

Tiimiorganisoitu koulutus ei välttämättä takaa koulutuksen laatua. Todennäköisesti se kuitenkin kohentaa sitä, koska hyvän ja laadukkaan oppimisen kriteerit edellyttävät opettajien yhteistyötä. Opettajien tiimityö ei sinällään ole koulutuksen laatua, vaan keino laadun tavoittelussa.

Osasto
Artikkelit
Julkaistu
syys 15, 1997
Viittaaminen
Matikainen, J. (1997). Koulutuksen laatu organisaatiokulttuurisesta näkökulmasta. Aikuiskasvatus, 17(3), 209–218. https://doi.org/10.33336/aik.92452