Keskusteluavaus tunteiden merkitykseen aikuisten oppimisessa

  • Pauli Juuti
Avainsanat: Varila, Juha: Tunteet ja aikuisdidaktiikka. Tunteiden aikuisdidaktisen merkityksen teoreettinen ja empiirinen jäljitys, aikuiskasvatus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10754], tunteet [http://www.yso.fi/onto/yso/p3485], kirja-arvostelut [http://www.yso.fi/onto/yso/p3537], aikuisdidaktiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p4928], oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945], oppimispsykologia [http://www.yso.fi/onto/yso/p15202]

Abstrakti

Juha Varila (1999) Tunteet ja aikuisdidaktiikka : tunteiden aikuisdidaktisen merkityksen teoreettinen ja empiirinen jäljitys. (Joensuun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia, ISSN 0781-2329; 74) Joensuu : Joensuun yliopisto. 161 s. ISBN 951-708-737-3

Viittaaminen
Juuti, P. (2000). Keskusteluavaus tunteiden merkitykseen aikuisten oppimisessa. Aikuiskasvatus, 20(3), 258–259. https://doi.org/10.33336/aik.93305