Arviointiprosessi toteutettiin kehittyvänä syklinä – KSAP

  • Henry Oinas-Kukkonen
  • Soili Törmälä
  • Timo Latomaa
  • Hanna Mari Pekkinen
Avainsanat: kehittämisprojektit [http://www.yso.fi/onto/yso/p4763], arviointi, yliopistot, yliopistopedagogiikka, opetuksen kehittäminen

Abstrakti

Edellisessä tekstissä kuvattiin Oulun yliopiston korkeakouluopetuksen kehittämistoimikunnan KOTKAN toteuttamaa opetuksen arviointiprojektia Kotkan silmä. Siinä arviointityötä teki seitsemän tiimiä, joista kunkin arviointikohteena oli yhden tiedekunnan laitokset (ks. sivut 42–43). Seuraavassa artikkelissa paneudutaan yhden tiimin työhön tarkemmin. Lukija saa hyvän kuvan yhden yliopiston opetuksen arviointityöstä tutustumalla molempiin artikkeleihin.
Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
joulu 1, 2005
Viittaaminen
Oinas-Kukkonen, H., Törmälä, S., Latomaa, T., & Pekkinen, H. M. (2005). Arviointiprosessi toteutettiin kehittyvänä syklinä – KSAP. Aikuiskasvatus, 25(4), 316–321. https://doi.org/10.33336/aik.93650