Sulautuva opetus asiantuntijuuden kehittämisessä

  • Leena Liimatainen
  • Soile Pirkola
  • Hanna Hopia
Avainsanat: Jyväskylän ammattikorkeakoulu, sulautuva opetus, ammattikorkeakoulut [http://www.yso.fi/onto/yso/p10564], oppimisympäristö [http://www.yso.fi/onto/yso/p4835], opetusmenetelmät [http://www.yso.fi/onto/yso/p988]

Abstrakti

Artikkeli kuvaa pedagogista kehittämistyötä ammattikorkeakoulun terveyden edistämisen moniammatillisessa koulutusohjelmassa, jossa opiskelijat ovat sosiaali-, kuntoutus- ja hoitotyön ammattilaisia. Pedagogisen kehittämisen tavoitteena oli saada kokemusta sulautuvasta opetuksesta, jonka avulla aikuisopiskelijat pystyvät kuvaamaan oman asiantuntijuutensa taustalla vaikuttavia periaatteita, uskomuksia, kokemuksia ja arvoja käyttöteorian käsitteen kautta. Sulautuvalla opetuksella (blended learning) tarkoitetaan erilaisten oppimisympäristöjen tietoista hyödyntämistä opetuksessa.
Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
helmi 15, 2008
Viittaaminen
Liimatainen, L., Pirkola, S., & Hopia, H. (2008). Sulautuva opetus asiantuntijuuden kehittämisessä. Aikuiskasvatus, 28(1), 55–63. https://doi.org/10.33336/aik.93801