Sulautuva opetus asiantuntijuuden kehittämisessä
Abstract
Artikkeli kuvaa pedagogista kehittämistyötä ammattikorkeakoulun terveyden edistämisen moniammatillisessa koulutusohjelmassa, jossa opiskelijat ovat sosiaali-, kuntoutus- ja hoitotyön ammattilaisia. Pedagogisen kehittämisen tavoitteena oli saada kokemusta sulautuvasta opetuksesta, jonka avulla aikuisopiskelijat pystyvät kuvaamaan oman asiantuntijuutensa taustalla vaikuttavia periaatteita, uskomuksia, kokemuksia ja arvoja käyttöteorian käsitteen kautta. Sulautuvalla opetuksella (blended learning) tarkoitetaan erilaisten oppimisympäristöjen tietoista hyödyntämistä opetuksessa.
Section
Näkökulmia käytäntöön
Published
Feb 15, 2008
How to Cite
Liimatainen, L., Pirkola, S., & Hopia, H. (2008). Sulautuva opetus asiantuntijuuden kehittämisessä. Aikuiskasvatus, 28(1), 55–63. https://doi.org/10.33336/aik.93801