Refleksiivisyystaidot ja sukupuoli ohjaavassa koulutuksessa

Avainsanat: vuorovaikutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10591], sukupuoli [http://www.yso.fi/onto/yso/p5291], refleksiivisyys (kielitiede) [http://www.yso.fi/onto/yso/p17609], ohjaava koulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p20145]

Abstrakti

”Elämme yhä vuorovaikutuksellisemmassa ja kommunikatiivisemmassa maailmassa. Sekä miehiltä että naisilta vaaditaan yhä parempia refleksiivisyystaitoja ja kykyä elämänsä reflektointiin osana koulutuksessa tapahtuvaa vuorovaikututusta”, kirjoittaa Piia Silvennoinen, joka tarkastelee artikkelissaan sukupuolten refleksiivisyystaitojen eroavuuksia ohjaavassa koulutuksessa.

Kirjoittajan esittely

Piia Silvennoinen, Laurea-ammattikorkeakoulu

YTT/PhD
Yliopettaja/Principal Lecturer
Laurea-ammattikorkeakoulu

Viittaaminen
Silvennoinen, P. (2011). Refleksiivisyystaidot ja sukupuoli ohjaavassa koulutuksessa. Aikuiskasvatus, 31(3), 184–192. https://doi.org/10.33336/aik.93936