Koulutiedon eheyttäminen

Mahdollisuuksia ja haasteita opetukselle sekä opetussuunnitelman tekemiselle

Autor/innen

  • Mikko Niemelä Helsingin yliopisto

Schlagworte:

eheyttäminen, opetussuunnitelmatutkimus, voimallinen tietämys, pedagoginen sisältötietämys, yleinen ainedidaktiikka

Abstract

Mikko A. Niemelän kasvatustieteen väitöskirja Knowledge-Based Curriculum Integration : Potentials and Challenges for Teaching and Curriculum Design tarkastettiin Helsingin yliopistossa 1.9.2022. Vastaväittäjänä toimi professori Jukka Husu (Turun yliopisto) ja kustoksena professori Kirsi Tirri (Helsingin yliopisto). Englanninkielinen väitöskirja on saatavilla sähköisesti: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-51-8252-4

Rubrik
Lectio

Veröffentlicht

2022-12-30

Zitationsvorschlag

Niemelä, M. (2022). Koulutiedon eheyttäminen: Mahdollisuuksia ja haasteita opetukselle sekä opetussuunnitelman tekemiselle. Ainedidaktiikka, 6(2), 98–105. https://doi.org/10.23988/ad.121866