Koulutiedon eheyttäminen

Mahdollisuuksia ja haasteita opetukselle sekä opetussuunnitelman tekemiselle

Authors

  • Mikko Niemelä Helsingin yliopisto

Keywords:

eheyttäminen, opetussuunnitelmatutkimus, voimallinen tietämys, pedagoginen sisältötietämys, yleinen ainedidaktiikka

Abstract

Mikko A. Niemelän kasvatustieteen väitöskirja Knowledge-Based Curriculum Integration : Potentials and Challenges for Teaching and Curriculum Design tarkastettiin Helsingin yliopistossa 1.9.2022. Vastaväittäjänä toimi professori Jukka Husu (Turun yliopisto) ja kustoksena professori Kirsi Tirri (Helsingin yliopisto). Englanninkielinen väitöskirja on saatavilla sähköisesti: http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-51-8252-4

Section
Lectio

Published

2022-12-30

How to Cite

Niemelä, M. (2022). Koulutiedon eheyttäminen: Mahdollisuuksia ja haasteita opetukselle sekä opetussuunnitelman tekemiselle. Ainedidaktiikka, 6(2), 98–105. https://doi.org/10.23988/ad.121866