Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Make a Submission
Register
Login
en
fi
de
sv
Search
Current
Tulevat artikkelit
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Home
/
Archives
/
Vol. 3 No. 1 (2019)
Vol. 3 No. 1 (2019)
Published:
2019-08-16
Toimitukselta
Ainedidaktiikka moninaistuu
Kalle Juuti; Seija Kairavuori, Arto Kallioniemi
1-1
PDF (Suomi)
Artikkelit
Yhteisopettajuus ja joustavat oppimisryhmät yläkoulun matematiikan opetuksen tukena
Kirsi Makkonen, Helena Thuneberg, Markku Jahnukainen, Risto Hotulainen
2-20
PDF (Suomi)
Koulu kulttuuri-identiteetin tukijana
Opetussuunnitelman kulttuurisesti kestävät tavoitteet
Marja Helena Laine
21-42
PDF (Suomi)
”Identiteettiään selvittämätön opettaja voi helposti mennä ’kirkon’ puolelle”
Ammatillisuuden ja uskonnollisen vakaumuksen jännite 1960–1970-luvun taitteen uskonnonopettajien työuralla
Juha Veikko Luodeslampi, Arniika Kuusisto
43-62
PDF (Suomi)
Opettajaopiskelijat suomalaisten alkuperää selvittämässä
Tapaustutkimus tiedonalalähtöisestä eheyttämisestä opettajien peruskoulutuksessa
Jukka Rantala, Helena Thuneberg, Hannu Salmi
63-81
PDF (Suomi)
Kirja-arvostelut
Monipuolinen käsikirja matematiikan opetuksesta kiinnostuneille
Tomi Kärki
82-84
PDF (Suomi)
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue
Developed By
Open Journal Systems
Please read our new
privacy policy
.
I accept