Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
fi
en
Hae
Uusin numero
Tulevat artikkelit
Arkistot
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Käsikirjoitukset
Toimituskunta
Yhteystiedot
Tietosuojaseloste
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 22 Nro 2 (2020): Oppimisympäristöjen ja opiskelijoiden monimuotoisuus ammatillisessa koulutuksessa
Vol 22 Nro 2 (2020): Oppimisympäristöjen ja opiskelijoiden monimuotoisuus ammatillisessa koulutuksessa
Julkaistu:
2020-06-24
Koko numero
AKAKK 2/2020
Pääkirjoitus
Opettajat ja opiskelijat digimuukalaisina korona-ajassa
Sissi Huhtala, Annukka Tapani
4–11
PDF
Katsaukset
Kuvaileva kirjallisuuskatsaus virtuaalitodellisuuksien lisäarvosta ammattikasvatuksen kentällä
Pauli Huotari, Suvi Toivonen, Joni Lämsä, Raija Hämäläinen
12–30
PDF
Tiedeartikkelit
Opettajana jo toimivan opettajaopiskelijan osaamisen kehittyminen – osaamisperustainen ja työelämälähtöinen ammatillinen opettajankoulutus
Jiri Vilppola, Raija Hämäläinen, Katja Vähäsantanen, Petri Salo
32–51
PDF
Siiloista saumattomaan opetuksen ja TKI-toiminnan integrointiin ammattikorkeakouluissa
Ilkka Väänänen, Kati Peltonen
52–69
PDF
Asiantuntijaorganisaatioiden uudistumiskyvyn kehittäminen simulaatioilla
Sari Niemi
70–87
PDF
Johtaminen eilen ja tänään – johtamisen rooli oppimisen mahdollistajana
2222
“Kaikki lähtee vuorovaikutuksesta” – Varhaiskasvatuksen ammattilaisten kieli-, kulttuuri ja katsomuspedagoginen osaaminen
1914
Haavoittuvassa asemassa olevien ryhmien digitaalinen syrjäytyminen sosiaali- ja terveysalan osaamisen haasteena
1473
Konstruktiivinen tutkimusote Miten koulutus ja elinkeinoelämän odotukset kohtaavat ammattikorkeakoulun opinnäytetöissä
1463
Transformatiivinen oppiminen ekososiaalisen sivistymisen mahdollistajana
1213
Uusimmat artikkelit
Ole hyvä ja lue palvelun
tietosuojaseloste
Hyväksyn