Mitkä ovat matkailututkimuksen kolme merkittävintä avointa kysymystä?
Avainsanat:
matkailututkimus, tutkimuskysymykset, luovuusAbstrakti
Hyvien kysymysten asettaminen on tutkimuksen perusta, ja merkittävät läpimurrot syntyvät usein kysymyksistä, joita ei aluksi osattu edes esittää. Tämä artikkeli korostaa luovuuden ja ennakkoluulottoman ajattelun merkitystä tieteellisessä työssä ja pohtii, miten avoimia kysymyksiä voidaan tunnistaa matkailuliiketoiminnan tutkimuksessa. Matkailututkimuksen monitieteinen luonne tarjoaa hedelmällisen pohjan uusien kysymysten löytämiselle, ja artikkeli kannustaa jatkamaan keskustelua tärkeimmistä avoimista kysymyksistä niin akateemisessa yhteisössä kuin käytännön toimijoiden keskuudessa.
Viittaaminen
Copyright (c) 2024 Juho Pesonen
Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiMuutoksia 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.