Opiskelijat kiinni essentialismin paradoksaalisessa silmukassa: Kieli-ideologiat kansainvälistyvässä korkeakoulutuksessa
Lectio praecursoria
Avainsanat:
englanninkielinen koulutus, kieli-ideologiat, korkeakoulutuksen kansainvälistyminen, kriittinen diskursiivinen psykologia, opiskelijoiden sosiaalinen kategorisointiAbstrakti
Lectio praecursoria puheviestinnän väitöskirjaksi tarkoitetun tutkimuksen Students navigating the paradoxical loop of essentialism: Language ideologies in internationalizing higher education tarkastustilaisuudessa Jyväskylän yliopistossa 30.8.2024. Vastaväittäjänä toimi professori Adrian Holliday (Canterbury Christ Church University, UK) ja kustoksena vanhempi yliopistonlehtori Malgorzata Lahti (Jyväskylän yliopisto). Työn ohjaajina toimivat vanhempi yliopistonlehtori Malgorzata Lahti ja professori Marko Siitonen (Jyväskylän yliopisto).
Väitöskirja on luettavissa verkossa osoitteessa http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-86-0242-2
Julkaistu
Copyright (c) 2025 Mai Shirahata

Tämä työ on lisensoitu Creative Commons Nimeä-EiKaupallinen-JaaSamoin 4.0 Kansainvälinen Julkinen -lisenssillä.