Lehtori Moti

Chattibotti apuopettajana verkko-opetuksessa

Avainsanat: chattibotit [http://www.yso.fi/onto/yso/p39028], opetusteknologia [http://www.yso.fi/onto/yso/p4418], verkko-opetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p6621]

Abstrakti

Ammattikorkeakoulussa toteutetun opetuskokeilun perusteella opetusbotit saattavat tarjota yhden mahdollisuuden parantaa opetuksen laatua ja vähentää opettajan kokemaa työkuormitusta. Opetusbotti on kuitenkin suunniteltava huolellisesti ja asiantuntevasti kontekstiinsa ja tarkoitukseensa.

Kirjoittajien biografiat

Anu Järvensivu, Työterveyslaitos

FT, dosentti, tutkimuspäällikkö, Työterveyslaitos; työyhteisöjen kehittämisen yliopettaja Humanistinen ammattikorkeakoulu

 

Gyan Dookie, Tampereen yliopisto

FM, YTM, väitöskirjatutkija, viestinnän, median ja teatterin tohtoriohjelma, Tampereen yliopisto;  työyhteisöjen kehittämisen lehtori, Humanistinen ammattikorkeakoulu

Josefiina Järvensivu, Jyväskylän yliopisto

koulutusteknologian opiskelija, informaatioteknologian tiedekunta

Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
joulu 16, 2022
Viittaaminen
Järvensivu, A., Dookie, G., & Järvensivu, J. (2022). Lehtori Moti : Chattibotti apuopettajana verkko-opetuksessa . Aikuiskasvatus, 42(4), 327–335. https://doi.org/10.33336/aik.122117