Lehtori Moti

Chattibotti apuopettajana verkko-opetuksessa

Abstract

Ammattikorkeakoulussa toteutetun opetuskokeilun perusteella opetusbotit saattavat tarjota yhden mahdollisuuden parantaa opetuksen laatua ja vähentää opettajan kokemaa työkuormitusta. Opetusbotti on kuitenkin suunniteltava huolellisesti ja asiantuntevasti kontekstiinsa ja tarkoitukseensa.

Author Biographies

Anu Järvensivu, Työterveyslaitos

FT, dosentti, tutkimuspäällikkö, Työterveyslaitos; työyhteisöjen kehittämisen yliopettaja Humanistinen ammattikorkeakoulu

 

Gyan Dookie, Tampereen yliopisto

FM, YTM, väitöskirjatutkija, viestinnän, median ja teatterin tohtoriohjelma, Tampereen yliopisto;  työyhteisöjen kehittämisen lehtori, Humanistinen ammattikorkeakoulu

Josefiina Järvensivu, Jyväskylän yliopisto

koulutusteknologian opiskelija, informaatioteknologian tiedekunta

Section
Näkökulmia käytäntöön
Published
Dec 16, 2022
How to Cite
Järvensivu, A., Dookie, G., & Järvensivu, J. (2022). Lehtori Moti : Chattibotti apuopettajana verkko-opetuksessa . Aikuiskasvatus, 42(4), 327–335. https://doi.org/10.33336/aik.122117