Virtuaalinen työpaja opettajan ammatillisen kehittymisen tukena
Avainsanat:
opettajuus, ammatillinen kehitys, täydennyskoulutus, työpajat, opetusteknologia [http://www.yso.fi/onto/yso/p4418]
Abstrakti
Kirjoituksia koulutuskokemuksista -kirjoituskilpailun II palkinnon saanut Essi Ryyminin ja Kati Korhosen teksti kertoo opettajien täydennyskoulutuksen innovaatiosta, virtuaalisesta työpajasta. Se tarkoittaa opettajien yhteisöllistä ja ongelmalähtöistä tiedonrakenteluprosessia, jota ohjataan verkko-oppimisympäristön keskustelualueella. Virtuaalisen työpajan tavoitteena on tuottaa yhdessä uutta tietoa ja käytännössä sovellettavia toimintamalleja tutkivaan verkko-oppimiseen.
Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
Sep 15, 2004
Viittaaminen
Ryymin, E., & Korhonen, K. (2004). Virtuaalinen työpaja opettajan ammatillisen kehittymisen tukena. Aikuiskasvatus, 24(3), 257–264. https://doi.org/10.33336/aik.93573