Millainen laatujärjestelmä tunnistaa toiminnan tuloksellisuuden ja laadun?

ammatillisen koulutuksen jatkuva laadunparantaminen

  • Keijo Pesonen

Abstract

Laatujärjestelmät ovat tehneet tuloaan opetustoimeen. ”Kokemukset ovat vielä vähäisiä, mutta paineet helposti mitattavan ja konkreettisen esiin saamiseen kasvavat”, pelkää kirjoittaja, jonka omassa oppilaitoksessa, Savonlinnan ammatti-instituutissa on vuoden verran haettu ja hiottu sen toimintojen arviointiin soveltuvia välineitä. Itsearviointimallia on Samissa testattu ja itsearvioinnin toteutus käynnistyy tänä syksynä.
How to Cite
Pesonen, K. (2000). Millainen laatujärjestelmä tunnistaa toiminnan tuloksellisuuden ja laadun? ammatillisen koulutuksen jatkuva laadunparantaminen. Aikuiskasvatus, 20(3), 220–227. https://doi.org/10.33336/aik.93295