Virtuaalinen työpaja opettajan ammatillisen kehittymisen tukena

  • Essi Ryymin
  • Kati Korhonen

Abstract

Kirjoituksia koulutuskokemuksista -kirjoituskilpailun II palkinnon saanut Essi Ryyminin ja Kati Korhosen teksti kertoo opettajien täydennyskoulutuksen innovaatiosta, virtuaalisesta työpajasta. Se tarkoittaa opettajien yhteisöllistä ja ongelmalähtöistä tiedonrakenteluprosessia, jota ohjataan verkko-oppimisympäristön keskustelualueella. Virtuaalisen työpajan tavoitteena on tuottaa yhdessä uutta tietoa ja käytännössä sovellettavia toimintamalleja tutkivaan verkko-oppimiseen.
Section
Näkökulmia käytäntöön
Published
Sep 15, 2004
How to Cite
Ryymin, E., & Korhonen, K. (2004). Virtuaalinen työpaja opettajan ammatillisen kehittymisen tukena. Aikuiskasvatus, 24(3), 257–264. https://doi.org/10.33336/aik.93573