Tutkiva oppiminen haastaa tuotekehittäjät
Avainsanat:
tutkiva oppiminen, muuntokoulutus, insinöörit, verkko-opetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p6621], verkko-oppiminen
Abstrakti
Kuvaan tässä artikkelissa kokemuksia ja opetuksia, jotka olen saanut tutkivan oppimisen soveltamisesta tuotekehityksen opiskeluun verkkoympäristössä. Opiskelijat olivat insinööri (AMK) -tutkintoa suorittavia aikuisia, jotka opiskelivat ammattikorkeakoulun muuntokoulutusohjelmissa päivätyönsä ohessa. Sekä tutkiva oppiminen että opiskelu verkossa olivat heille uutta. Niiden yhdistäminen tuotti kuitenkin rohkaisevia tuloksia.
Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
May 15, 2007
Viittaaminen
Heikkilä, S. (2007). Tutkiva oppiminen haastaa tuotekehittäjät. Aikuiskasvatus, 27(2), 139–143. https://doi.org/10.33336/aik.93752