Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 9 Nro 2 (2020)
Vol 9 Nro 2 (2020)
Julkaistu:
2020-12-18
Editorial
Editorial, issue 9(2)
Johanna Heikka , Merja Koivula, Jenni Salminen, Niina Rutanen
194–196
PDF (English)
Vertaisarvioidut artikkelit
”Pidetään huolta ettei erotella tyttöjen ja poikien juttuja”. Tasa-arvoa, yhdenvertaisuutta ja sukupuolisensitiivisyyttä rakentavat diskurssit paikallisissa varhaiskasvatussuunnitelmissa
Mervi Eskelinen, Susanna Itäkare
197-229
PDF
Sitoutuneet, epävarmat ja poistujat – varhaiskasvatuksen opettajaksi opiskelevien sitoutuneisuus työelämään opintojen loppuvaiheessa
Essi Kantonen, Eeva-Leena Onnismaa, Jyrki Reunamo, Leena Tahkokallio
264-289
PDF
Children’s understanding of representations of basic chemistry after participating in an early childhood drama pedagogical activity
Annika Åkerblom, Niklas Pramling
290-313
PDF (English)
Äitien luottamuksen rakentuminen kasvattajiin varhaiskasvatuksen aloituksessa
Niina Rutanen , Kati Laaksonen
349-372
PDF
Inklusiivisen pedagogiikan johtaminen varhaiskasvatuksessa
Paula Laakso, Päivi Pihlaja, Eero Laakkonen
373-398
PDF
Muuttuuko isien vertaistuen tarve lapsen syntymän jälkeisinä vuosina? Seurantatutkimus isien suhtautumisesta vertaistukeen ja vertaistuen kehittämiseen
Marko Lähteenmäki, Päivi Pihlaja, Eero Laakkonen
399–419
PDF
An investigation of Swedish pre-service preschool teachers’ knowledge about the negative numbers
Timo Tossavainen, Maria Edholm, Ewa-Charlotte Faarinen, Maria Lundqvist
420-436
PDF (English)
Obstacles to dialogic encounters between parents and staff in pre-primary school
Taina Kyrönlampi, Marja-Leena Böök, Hannele Karikoski
437-455
PDF (English)
Not okay: Preschool teachers talk about inappropriate touching
Maria Hedlin, Magnus Åberg
456-476
PDF (English)
Constructing social participation around digital making: A Case study of multiliteracy learning in a Finnish day care centre
Satu Valkonen, Reijo Kupiainen, Michael Dezuanni
477-497
PDF (English)
Patterns of teacher-child relationships quality: Young children’s perspectives
Anastasia Vatou, Athanasios Gregoriadis, Nikolaos Tsigilis, Vasilis Grammatikopoulos
498-521
PDF (English)
Miten monikielisyys ja kielitietoiset toimintatavat koetaan varhaiskasvatuksessa?
Mari Honko, Sanna Mustonen
522–550
PDF
Young children’s perspectives regarding rough and tumble play: A systematic review
Pirkko Siklander, Julie Ernst, Rune Storli
551-572
PDF (English)
Kirjoituksia
Monitahoisten vaatimusten keskellä: Yksinhuoltajaäitien epätyypilliset työajat ja työn ja perhe-elämän yhteensovittaminen
Sanna Moilanen
230-241
PDF
Kehittävän varhaiskasvatuksen mahdollisuudet
Pentti Hakkarainen
242–263
PDF
Häpeä osana suomalaista kasvatuskulttuuria. Välähdyksiä 1950-luvulta 2020-luvulle
Laura Flemming, Sara Sintonen
314–328
PDF
”Kohti elävää myötätuntokulttuuria”: Päiväkotien myötätuntokäytännöt liikkeessä
Anna Pauliina Rainio, Emma Kurenlahti, Linda Nurhonen, Annukka Pursi, Jaakko Hilppö, Lasse Lipponen
329–348
PDF
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus
Ole hyvä ja lue palvelun
tietosuojaseloste
Hyväksyn