Siirry sisältöalueeseen
Siirry navigaatioon
Siirry alatunnisteeseen
Open Menu
Journal of Early Childhood Education Research
Uusin numero
Arkistot
Käsikirjoitukset
Ilmoitukset
Tietoa
Tietoa julkaisusta
Toimituskunta
Tietosuojaseloste
Yhteystiedot
Hae
Hae
Rekisteröidy
Kirjaudu sisään
Hae
Hae
Etusivu
/
Arkistot
/
Vol 12 Nro 2 (2023)
Vol 12 Nro 2 (2023)
Julkaistu:
2023-03-26
Vertaisarvioidut artikkelit
Varhaiskasvatussuunnitelma osana ohjausjärjestelmää: Tieto- ja viestintäteknologian käytön ja digitaalisen osaamisen kontekstointi
Päivi Pihlaja, Marjaana Kangas
1-33
PDF
The storycrafting method: A systematic review
Pia Backman-Nord, Eva Staffans, Maj-Helen Nyback
34-50
PDF (English)
Mistä varhaiskasvatuksen kaaoksessa on kysymys?
Jolanda Havisalmi, Jyrki Reunamo
51-70
PDF
Occupational well-being and teamwork in Finnish early childhood education
Kata-Riikka Kumpulainen, Nina Sajaniemi, Eira Suhonen, Harri Pitkäniemi
71-97
PDF (English)
Konkari kaapissa – ideaaliopiskelija työkokemusta omaavien varhaiskasvatuksen opettajaopiskelijoiden diskursseissa
Susanna Itäkare, Arttu Mykkänen, Salla Paasovaara-Pösö, Laura Rantavuori
98-123
PDF
Lasten näkökulma yhteisöistä tehdyissä tutkimuksissa – kartoittava kirjallisuuskatsaus
Antonina Peltola, Jonna Kangas
124-146
PDF
Teamwork as a cornerstone of a child’s educational support in early childhood education and care in Finland
Samuli Ranta, Noora Heiskanen, Nina Heiskanen, Marja Syrjämäki
158-178
PDF (English)
Erityispedagogiset sisällöt varhaiskasvatuksen opettajaopintojen opetussuunnitelmissa
Päivi Pihlaja, Sonja Ojala
179-200
PDF
Varhaiskasvatuksen opettajat tiimijohtajuutta toteuttamassa – Taustatekijöiden vaikutus opettajien kokemuksiin tiimijohtajuudesta
Samuli Ranta, Sanni Kahila, Henri Heiskanen, Kata-Riikka Kumpulainen
201-228
PDF
Kirjoituksia
Cooperation with imprisoned parents in early childhood education and care in Finland
Susanna Itäkare, Maarit Suomela
147-157
PDF (English)
Kieli
English
Suomi
Lähetä käsikirjoitus
Lähetä käsikirjoitus