Tietäminen ja oppiminen vieraskielisen luokkahuoneen vuorovaikutuksellisina toimintoina

  • Teppo Jakonen Jyväskylän yliopisto
Avainsanat: episteemisyys, kielen oppiminen vuorovaikutuksessa, soveltava kielitiede, luokkahuonevuorovaikutus

Abstrakti

Teppo Jakosen soveltavan kielitieteen alaan kuuluva väitöskirja tarkastettiin Jyväskylän yliopistossa 22. marraskuuta 2014. Vastaväittäjänä toimi apulaisprofessori John Hellermann (Portland State University, USA) ja kustoksena professori Tarja Nikula.

Teppo Jakonen: Knowing matters. How students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction. Jyväskylä Studies in Humanities 235. Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto 2014. Kirja on luettavissa osoitteessa http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5934-0.

Osasto
Lektiot
Julkaistu
Mar 24, 2015
Viittaaminen
Jakonen, T. (2015). Tietäminen ja oppiminen vieraskielisen luokkahuoneen vuorovaikutuksellisina toimintoina. Virittäjä, 119(1). Noudettu osoitteesta https://journal.fi/virittaja/article/view/48349