Avoimien opiskeluympäristöjen toiminnallisia lähtökohtia

  • Jyrki Pulkkinen Oulun yliopisto
Avainsanat: oppimisympäristö [http://www.yso.fi/onto/yso/p4835], tietotekniikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p5462], oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p2945], verkostot [http://www.yso.fi/onto/yso/p5570], oppimisalustat [http://www.yso.fi/onto/yso/p26951]

Abstrakti

Hyvätkään, oppimispsykologisesti perustellut oppimisympäristöt eivät ole välttämättä saaneet laajaa jalansijaa todellisessa koulutyössä. Siirtyminen avoimiin opiskeluympäristöihin tulisikin nähdä kokonaisvaltaisena koko oppilaitoksen kehittämisprosessina, eikä pelkästään teknologian tai uuden oppimisnäkemyksen soveltamisena opetukseen.

Kirjoittajan esittely

Jyrki Pulkkinen, Oulun yliopisto

KM

projektitutkija, Telematics for Teacher Training, Oulun yliopisto

Osasto
Artikkelit
Julkaistu
joulu 1, 1997
Viittaaminen
Pulkkinen, J. (1997). Avoimien opiskeluympäristöjen toiminnallisia lähtökohtia. Aikuiskasvatus, 17(4), 275–282. https://doi.org/10.33336/aik.92462