Miten elinikäisestä oppimisesta puhutaan?

Avainsanat: Helsingin Sanomat, elinikäinen oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p6262], koulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p84], keskustelu [http://www.yso.fi/onto/yso/p14004], diskurssi [http://www.yso.fi/onto/yso/p17817], dialogi [http://www.yso.fi/onto/yso/p14560], henkinen pääoma [http://www.yso.fi/onto/yso/p9328], mielipidekirjoitukset [http://www.yso.fi/onto/yso/p24007], diskurssintutkimus [http://www.yso.fi/onto/yso/p21078], vallankäyttö [http://www.yso.fi/onto/yso/p2552], arvot [http://www.yso.fi/onto/yso/p1044], etiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p3166]

Abstrakti

Elinikäistä oppimista koskeva keskustelu liittyy vahvasti muualla yhteiskunnassa käytävään keskusteluun. Käsitteen määrittely riippuu hyvin paljon määrittelijätahosta. Helsingin Sanomien mielipideosaston ja vieraskynäpalstan kirjoituksissa löytyy viisi keskenään aktiivisesti keskustelevaa elinikäisen oppimisen diskurssia.

Kirjoittajan esittely

Heikki Kinnari, Turun yliopisto

KM, tohtorikoulutettava, kasvatustieteen laitos, Turun yliopisto

Osasto
Artikkelit
Julkaistu
touko 15, 2013
Viittaaminen
Kinnari, H. (2013). Miten elinikäisestä oppimisesta puhutaan?. Aikuiskasvatus, 33(2), 107–117. https://doi.org/10.33336/aik.94032