Narratiivinen oppiminen elämänkulussa

Avainsanat: Improving learning through the lifecourse, narratiivinen oppiminen, aikuiskoulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p300], elinikäinen oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p6262], elämänhistoria [http://www.yso.fi/onto/yso/p11596], sukupolvet [http://www.yso.fi/onto/yso/p2209], kirja-arvostelut [http://www.yso.fi/onto/yso/p3537], narratiivisuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10164], identiteetti [http://www.yso.fi/onto/yso/p9743], elämänkaari [http://www.yso.fi/onto/yso/p3313], informaali oppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p28042], toimijuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p2335]

Abstrakti

Improving learning through the lifecourse : learning lives / Gert J. J. Biesta, John Field, Phil Hodkinson, Flora J. Macleod and Ivor F. Goodson ; with Norma Adair ... [et al.]. London : Routledge, 2011.

Kirjoittajan esittely

Heikki Silvennoinen, Turun yliopisto

kasvatustieteen professori, Turun yliopisto

Osasto
Näkökulmia kirjallisuuteen
Julkaistu
touko 15, 2013
Viittaaminen
Silvennoinen, H. (2013). Narratiivinen oppiminen elämänkulussa. Aikuiskasvatus, 33(2), 150–152. https://doi.org/10.33336/aik.94040