Uusi mediasukupolvi?
Avainsanat:
media [http://www.yso.fi/onto/yso/p2445], sukupolvet [http://www.yso.fi/onto/yso/p2209], medioituminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p24151], sosiaalinen media [http://www.yso.fi/onto/yso/p20774], kokemukset [http://www.yso.fi/onto/yso/p3209], tietoisuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p7672], y-sukupolvi [http://www.yso.fi/onto/yso/p27507], x-sukupolvi [http://www.yso.fi/onto/yso/p27333], z-sukupolvi [http://www.yso.fi/onto/yso/p27344], kulutus [http://www.yso.fi/onto/yso/p8574], elämänkaari [http://www.yso.fi/onto/yso/p3313], käyttö [http://www.yso.fi/onto/yso/p1736], diginatiivit [http://www.yso.fi/onto/yso/p27098], yhteiskuntakehitys [http://www.yso.fi/onto/yso/p9763], identiteetti [http://www.yso.fi/onto/yso/p9743]
Abstrakti
Mediamurroksen myötä on ryhdytty puhumaan uudesta mediasukupolvesta. Sukupolven muutos ei kuitenkaan näyttäydy yksiselitteisenä; onko media ainoa uuden mediasukupolven yhteinen, jaettu kokemus?
Osasto
Artikkelit
Julkaistu
Sep 15, 2015
Viittaaminen
Matikainen, J. (2015). Uusi mediasukupolvi?. Aikuiskasvatus, 35(3), 164–176. https://doi.org/10.33336/aik.94143