Tieto- ja viestintätekniikka ja työssä oppiminen

(mikro)kertomuksia esiopetuksesta

  • Pekka Mertala
Avainsanat: päiväkodit [http://www.yso.fi/onto/yso/p282], työssäoppiminen [http://www.yso.fi/onto/yso/p10225], kehittämisprojektit [http://www.yso.fi/onto/yso/p4763], työkulttuuri [http://www.yso.fi/onto/yso/p11260], tieto- ja viestintätekniikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p20743], esiopetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p20272], kertomukset [http://www.yso.fi/onto/yso/p24639], pedagogiikka [http://www.yso.fi/onto/yso/p1584], käyttö [http://www.yso.fi/onto/yso/p1736], narratiivisuus [http://www.yso.fi/onto/yso/p10164]

Abstrakti

Päiväkodin rutiinia arvostava työkulttuuri voi joskus hankaloittaa uusien tapojen kehittämistä. esiopetuksessa työskentelevät opettajat tarvitsevat paitsi tietoa, myös aikaa ja rohkaisua tieto- ja viestintätekniikan käyttämiseen lasten kanssa.

Osasto
Artikkelit
Julkaistu
syys 15, 2015
Viittaaminen
Mertala, P. (2015). Tieto- ja viestintätekniikka ja työssä oppiminen: (mikro)kertomuksia esiopetuksesta. Aikuiskasvatus, 35(3), 189–198. https://doi.org/10.33336/aik.94145