Opinnäytetyön ohjaaminen ja opiskelijan motivaatio
esimerkkinä sosiaalialan aikuisopiskelijan opinnäytetyö
Avainsanat:
opinnäytteet, ohjaus, opiskelijat, motivaatio
Abstrakti
”Oli ohjaus ohjaajan ja opinnäytetyön tekijän välistä yksilöohjausta tai ryhmässä tapahtuvaa, on sen tärkein anti ohjausprosessissa syntyvä tietoisuus siitä, että joku muu – ohjaaja, vertaisryhmä – seuraa ja on tietoinen kokijan omasta prosessista. Tämän tietoisuuden merkitys on huomattavasti suurempi kuin mikään tiedollisen ohjauksen merkitys”, kirjoittaa Mika Alavaikko artikkelissaan. Hän tarkastelee erityisesti opiskelijan motivaatiota.
Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
Sep 15, 2009
Viittaaminen
Alavaikko, M. (2009). Opinnäytetyön ohjaaminen ja opiskelijan motivaatio: esimerkkinä sosiaalialan aikuisopiskelijan opinnäytetyö. Aikuiskasvatus, 29(3), 206–213. https://doi.org/10.33336/aik.94197