Opiskelijapalautteen kerääminen ja hyödyntäminen opetuksen kehittämisessä

  • Mari Martinmaa
Avainsanat: Teknillinen korkeakoulu, yliopistopedagogiikka, korkeakouluopetus [http://www.yso.fi/onto/yso/p1246], palaute [http://www.yso.fi/onto/yso/p1236], opetuksen laatu, laatu [http://www.yso.fi/onto/yso/p5029]

Abstrakti

Artikkelissa kiinnostuksen kohteena on opiskelijapalautteen kerääminen ja sen hyödyntäminen opetuksen kehittämisessä. Pohdin Teknillisen korkeakoulun opettajien ja opiskelijoiden kokemuksia opiskelijapalautteen keräämisestä ja sen hyödyntämisestä sekä näiden kokemusten eroja ja yhtäläisyyksiä kyseisen kohderyhmän osalta. Opiskelijat haluaisivat saada nykyistä enemmän tietoa opiskelijapalautteen hyödyntämisestä suorittamillaan kursseilla. Opettajista suurin osa koki, että palautteen hyödyntämiseen sisältyy ongelmia.
Osasto
Näkökulmia käytäntöön
Julkaistu
syys 15, 2009
Viittaaminen
Martinmaa, M. (2009). Opiskelijapalautteen kerääminen ja hyödyntäminen opetuksen kehittämisessä. Aikuiskasvatus, 29(3), 214–222. https://doi.org/10.33336/aik.94198