Mitä elinikäinen oppiminen on oikeasti käytännössä?

ihanteista toteutukseen

  • Toimituskunta

Abstract

Elinikäisen oppimisen malli Suomessa on tiivistettävissä kolmeen ydintavoitteeseen: siihen, että koko aikuisväestöllä on valmiudet varautua ja sopeutua yhteiskunnan muutoksiin jatkuvan oppimisen avulla; siihen, että koko aikuisväestöllä olisi tosiasialliset mahdollisuudet jatkuvaan oppimiseen; sekä siihen, että julkisen koulutusjärjestelmän ulkopuolella tapahtuva oppiminen nostetaan koulutusjärjestelmässä tapahtuvan oppimisen rinnalle. – Artikkelissa haastatellaan opetusneuvos Jorma Aholaa.
Section
Kasvotusten
Published
May 15, 1999
How to Cite
Toimituskunta. (1999). Mitä elinikäinen oppiminen on oikeasti käytännössä? ihanteista toteutukseen. Aikuiskasvatus, 19(2), 192–195. https://doi.org/10.33336/aik.93230